Pioneer SPH-DA360DAB - Multimediasysteem - 2 Din - 6.8" Touchscreen - 4x50 Watt - Reviews

De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op 2 goedgekeurde reviews die zijn achtergelaten voor de Pioneer SPH-DA360DAB - Multimediasysteem - 2 Din - 6.8" Touchscreen - 4x50 Watt op Kieskeurig.nl. Deze beoordeling wordt berekend door de som van de reviewscores te delen door het aantal reviews.

Ad 25-12-2022

Zeer tevreden over dit apparaat

In tegenstelling tot de andere review die hier staat wel volledig tevreden!! Maar...wij hebben ook allebei een Samsung telefoon. Een ander merk eraan hangen daar heb ik dus geen ervaring mee. Draadloos doet ie alles wat ie doen moet, Bellen, navigeren, whatsapp, spotify etc. Ook een USB stick erop aansluiten werkt prima maar waarom zou je? Ook kun je er nog een achteruitrijcamera aan koppelen, ook maar meteen gedaan en dan de bijbehorende pioneer die niet goedkoop is. Ik vind het een ideaal ding! Wel in laten bouwen en alle knoppen op mijn stuur kunnen de Pioneer moeiteloos aansturen..
Het geluid klinkt trouwens ook prima en de bediening is redelijk eenvoudig. Enig nadeel is dat als je de balance tussen radio en navigatie wilt aanpassen dat je dan in het menu moet duiken. Het is niet 123 op het scherm aan te passen zoals dat met mijn vorige Pioneer wel was.

Pluspunten

• Geluid
  • Mogelijkheden

Minpunten

• Sommige dingen zitten diep in menuutjes

j***********@t********* 03-11-2022

Uitsluiten Andriod auto met een nieuwe Samsung telefoon

Heb deze radio gekocht voor mijn vrouw omdat deze Android auto zou ondersteunen. En natuurlijk omdat hij er fraai uitziet. Andriod auto is vooral belangrijk omdat hiermee navigatie beschikbaar komt.

Helaas ondanks dat de specificatie zegt dat de Andriod auto ondersteund wordt blijkt in de praktijk dat dit ALLEEN werkt met Samsung telefoons. En dan ook nog met tenminste android 12 (dit alles volgens de importeur). Bezitters van andere telefoons hebben gewoon pech.

Ik kreeg het advies, zet hem maar op marktplaats, er zijn genoeg liefhebbers. Belachelijk antwoord, voor mij geen Pioneer meer!

Overigens blijkt dat in de praktijk de bediening uitsluitend met een touchscreen toch wel een nadeel. Ik zou kijken naar een alternatief met een draaiknop voor volume en een usb-aansluiting op het front.

Minpunten

• Geen hulp van importeur
  • Geen android auto met Nokia telefoon
  • Geen android auto met Motorola telefoon
  • Geen android auto met Oneplus telefoon